W dzisiejszym wpisie pokuszę się o syntezę łączenia promocji i konkursów, celem maksymalizacji zysku. Opiszę to na przykładzie zakupów w sieci sklepów Carrefour.

Do końca miesiąca w tej sieci trwa akcja „Szalona 5-tka„. Polega ona na tym, że w razie dokonania pięciokrotnie zakupów (w pięciu różnych dniach) klient otrzyma kupon rabatowy na kolejne zakupy o wartości równej najniższej kwocie ze swoich pięciu zakupów. Należy przy tym pamiętać, że do kwot zakupów nie wliczają się alkohol i papierosy.

My w tym miesiącu zrobiliśmy już cztery razy takie zakupy. Ostatnio na kwotę ponad 80 zł. Szacuję, że już w ten weekend wykonamy ostatnie zakupy i otrzymamy kupon rabatowy na kwotę ok. 40 zł. Gdybym rozłożył poszczególne zakupy bardziej równomiernie, na rabacie zyskałbym jeszcze więcej.

Jednocześnie zgłosiłem się do programu „Visa Oferty”. Oferuje on zwrot części pieniędzy wydanych za zakupy w określonych sklepach. Akurat jedna z ofert dotyczyła zwrotu 12% kwoty zakupów wydanych w sklepie sieci Carrefour. Jedynym wymogiem była płatność kartą Visa oraz kwota zakupów przekraczająca 60 zł. Po wczorajszych zakupach otrzymałem maila z informacją o zwrocie 12 zł (kwota została przelana na rachunek karty, którą dokonałem zakupów).

Płacąc kartą, mogę wziąć udział w loterii organizowanej przez Fundację Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. Każdą transakcję kartą można zgłosić na stronie zakupybezgotowki.pl. Aby zgłosić transakcję, będzie potrzebne również potwierdzenie wykonania płatności kartą. Co jest do wygrania? Bilety do kina, telefony Samsung Galaxy S7 a dla największych szczęśliwców BMW i3 z napędem elektrycznym.

I na koniec – zachowując paragon, mogę zgłosić moją transakcję w Loterii Paragonowej, organizowanej przez Ministerstwo Finansów. O zasadach i szansach wygranej w tej loterii pisałem już kilkukrotnie wcześniej. Odsyłam zatem do tamtych wpisów.

Zachęcam do kumulowania promocji i konkursów, aby obniżyć koszty zakupów oraz zwielokrotnić szanse na wygrane.